Eerste actie - Reisverslag uit Soest, Nederland van Joëlle van Arnhem - WaarBenJij.nu Eerste actie - Reisverslag uit Soest, Nederland van Joëlle van Arnhem - WaarBenJij.nu

Eerste actie

Door: Joëlle van Arnhem

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

29 Mei 2017 | Nederland, Soest

Onze eerste actie om geld op te halen is achter de rug.
Gisteren hebben we met succes 200 broodjes knakworst verkocht in onze gemeente en daarmee ongeveer 400 euro opgehaald.

We hebben inmiddels ook vliegtickets, dus nu kunnen we echt niet meer terug haha! Vanavond krijgen we een deelnemerstraining van Hessel van Stichting Livingstone, zodat we weten hoe het er allemaal aan toe gaat als we daar zijn.

Verder zijn we alweer druk bezig met de voorbereiding voor de volgende grote actie: we gaan op 17 & 18 juni een Hunger Challenge houden in onze kerk. Met een aantal jongeren (ook jongeren die niet mee gaan op reis) gaan we 24 uur lang niet eten en slapen in het kerkgebouw. Hiervoor zoeken we sponsors.

Zoals ik net al zei hebben we dus 400 van de 5000 euro en we moeten dus nog wel wat. Wilt u ons helpen om binnen korte tijd de benodigde 5000 euro op te halen? Maak dan uw donatie over naar NL35 INGB 0000 2698 26 tnv Stichting Livingstone ovv Lesbos - Groep Soest. Bedankt!