Het is bijna zover! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Joëlle van Arnhem - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Joëlle van Arnhem - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Joëlle van Arnhem

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

12 Juli 2017 | Nederland, Soest

Het begint nu steeds dichterbij te komen en daarmee is het een mooi moment om te vertellen dat wij ons financiële doel ruim hebben gehaald! Dankzij een heleboel gulle gevers is onze reis mogelijk en daar zijn we ontzettend dankbaar voor.

17 & 18 juni hebben we met een groepje 24 uur lang niks gegeten en in de kerk geslapen. Er waren een aantal fijne mensen die ook mee hebben gedaan, ondanks dat ze niet naar Griekenland gaan. Dankzij hen (en hun sponsors) kwamen we weer een stapje dichter bij ons doel. Daarnaast hebben we een collecte gedaan in onze kerk en heeft de band DeLuister hun indrukwekkende nummer Oranje gespeeld (luister hier de demo: http://www.deluister.nl/ ).

Aan het begin van deze voorbereidingsmaanden dacht ik (Joëlle) soms wel even: 'oei, gaat dit wel lukken met het geld? Het is wel echt heel veel'. Maar onze begeleider vanuit Stichting Livingstone, Hessel, drukte mij op het hart dat zulke bedragen voor God peanuts zijn. En dat blijkt!

Nu gaan we nog een laatste weekje goed slapen en daarna op naar dit avontuur. Volg onze reis verder op Facebook: https://www.facebook.com/vrijwilligerswerkgriekenlandsoest/

• 12 Juli 2017 - 17:20

Marja De Visser:

Veel succes! Ook al is dit woord misplaats in dit geval. Veel zegen! Ik las vandaag weer in de krant dat stress en spanning onder migranten Lesbos oplopen wat begrijpelijk is.
    Weet ; God is daar!
    Ik bid voor jullie en voor alle vluchtelingen.
    Hoop dat jullie wat kunnen betekenen voor hen en ook plezier hebben.